HSC Service Tracking

Inteligentna, gostu prijazna rešitev za sledenje storitev v hotelih

Spremljanje zahtevkov


Sistem omogoča spremljanje zahtevkov od nastanka do njihove uspešne rešitve. Ta inovativni in povsem integrirani sistem zagotavlja nadzor nad servisnimi zahtevki ter hkrati shranjuje in obdeluje podatke, zagotavlja komunikacijske vmesnike in pripravlja poročila za vodstvo.


Mobilnost = učinkovitost


Sistem vključuje mehanizme za eskalacijo in integracijo z mobilnimi napravami (pametni telefoni, tablice), kar zagotavlja prihranke pri času in optimizira učinkovitost zaposlenih in poslovnih procesov. Storitve so uvrščene po pomembnosti in tako še dodatno prispevajo k večjemu zadovoljstvu gostov.


Prilagojenost poslovnim procesom


Sistem je še posebej prilagojen poslovnim procesom v majhnih in srednje velikih hotelih. Servisni zahtevki gostov, interni delovni nalogi in pritožbe so centralno zabeleženi in dodeljeni usposobljenim delavcem. Poleg tega lahko odgovorne osebe centralno spremljajo potek vseh storitev.


Servisni zahtevki


V preprostem pogovornem oknu lahko ustvarite nov servisni zahtevek ali drugo delovno nalogo, ki jo nato dodelite posameznemu zaposlenemu ali delovni skupini. Vsi servisni zahtevki so samodejno opremljeni z opisom in predvidenim časom, v katerem je treba opraviti storitev.


Nadzorno okno prikazuje stanje vseh zahtevkov v realnem času. Zamude, sprejeti zahtevki in alarmi so samodejno nadzorovani, kar je osnova za poročanje in morebitne eskalacije.


Poročila za vodstvo


HSC zagotavlja celovita poročila za vodstvo. Poročila prikazujejo učinkovitost zaposlenih in zadovoljstvo gostov, kar je osnova za dodatno izboljšanje poslovnih procesov v hotelu.

S hitrim odzivom zagotavljamo najvišje zadovoljstvo gostov

Modul Hiter odziv HSC avtomatizira obravnavo storitvenih zahtevkov, kar zagotavlja visoko kakovost storitev in omogoča visoko produktivnost zaposlenih.

Pritožbe gostov je treba učinkovito upravljati

Modul Pritožbe HSC avtomatizira obravnavo pritožb, kar omogoča učinkovito upravljanje vseh pritožb gostov. Sistem skrbi za zajem, sledenje, preiskovanje in učinkovito obravnavo vseh pritožb.

Aplikacija za pametne telefone in tablice zagotavlja popolno mobilnost zaposlenih

Preprost in uporabniku prijazen vmesnik omogoča dostop do:


  • servisnih zahtevkov
  • pritožb
  • vodstvenih in drugih informacij

  • Aplikacija je nepogrešljiva za hotele, ki uporabljajo HSC Service Tracking


    Funkcije  
    Zahteve gostov check
    Servisne / vzdrževalne zahteve check
    Pritožbe check
    Opozorila za nadaljnje ukrepanje check
    Vodstvene informacije check
    Nadzor sob check
    Obračun stroškov (minibar) check

    Redno opravljanje nalog so del ustreznega načrta

    Modul Načrtovane naloge HSC avtomatizira pripravo in obravnavo rednih nalog, kar zagotavlja visoko kakovost storitev in povečuje produktivnost zaposlenih. Sistem skrbi za zajem, sledenje in poročanje.

    Gost lahko komunicira s hotelom preko SMS-sporočil

    Receptor pri prijavi gosta v hotel vnese mobilno številko v sistem. Gost lahko ves čas bivanja v hotelu posreduje kakršnokoli zahtevo ali pritožbo kot preprosto SMS-sporočilo. Integracija v sistem za sledenje servisnih zahtevkov (HSC Service Tracking) zagotavlja, da bo zahteva obdelana v najkrajšem možnem času.

    HSC Rapid Response