PSE blog

Snemanje telefonskih pogovorov na naprednem modemu FRITZ!Box

V-Tap VoIP + Proxy snema pogovore s katerega koli telefona, priključenega na FRITZ!Box®, neodvisno od vrste telefona: VoIP, analogni, ISDN, DECT ali WiFi.

V-Tap VoIP + Proxy je samostojna naprava, ki pogovore snema na SD kartico. Posnetke lahko arhivirate in poslušate na računalniku z brezplačno programsko opremo V-Archive.

C575 in E390: nov večgeneracijski telefon in nov strokovnjak za praktičnost

Gigasetov portfelj brezžičnih telefonov za fiksno linijo se bo dopolnil z novima modeloma: C575 z veliko osvetljeno tipkovnico in velikimi številkami na prikazovalniku za večje udobje v domačem okolju. E390 s tipko za klic v sili (SOS) in funkcijo ojačevalnika za povečanje glasnosti je telefon za vso družino.
V času pandemije se je v Evropi telefoniranje v stacionarnem omrežju povečalo tudi do 40 odstotkov. V tem času je stacionarni telefon dobil nov pomen kot glavno sredstvo komunikacije za številne ljudi. Zaradi visoke kakovosti povezave in stalne jakosti signala je takšen telefon več kot primeren tudi za daljše klice. Gigaset kot vodilni ponudnik DECT telefonskih aparatov predstavlja dva nova modela za vse, ki želijo posodobiti svojo domačo telefonijo.

Grandstream GSC3500 SIP interkom in zvočnik / možnosti za uporabo

Družino GSC3500 sestavljajo SIP interkom in SIP zvočnik, ki omogočata obojesmerno ali enosmerno komunikacijo. GSC3510 je robusten SIP interkom z zvočnikom in mikrofonom, ki omogoča obojesmerno komunikacijo z 8W HD zvočnikom in 3 usmerjenimi mikrofoni. GSC3505 je SIP zvočnik, ki omogoča podjetjem in ustanovam vseh vrst izgradnjo zmogljivega sistema javnega ozvočenja, ki povečuje varnost in izboljšuje komunikacijo. Ta robusten SIP zvočnik zagotavlja kristalno čist HD zvok z visokozmogljivim z 8W HD zvočnikom.

GSC3510 in GSC3505 omogočata podjetjem in ustanovam vseh vrst izgradnjo zmogljivega interkom sistema ali javnega ozvočenja za povečanje varnosti in izboljšanje komunikacij. Združevanje z drugimi Grandstream napravami kot so telefoni in domofoni, omogoča izgradnjo najsodobnejšega varnostnega in govorno komunikacijskega sistema.

Kako izboljšati komunikacijo znotraj podjetja in s strankami z uporabo brezžičnih komunikacij

Prava rešitev za komunikacijo znotraj podjetja in za komunikacijo s strankami lahko predstavlja razliko med uspehom in neuspehom. V trenutku, ko vaši zaposleni ne morejo komunicirati ali, ko ste nedosegljivi za stranke ste v težavah. Kaj lahko storite glede tega?

Uporabniku prijazna komunikacija s telefonskim aparatom Gigaset C570

Telefonski aparat Gigaset C570 je sedaj na voljo tudi v Sloveniji. Gigaset C570 združuje dovršeno obliko, ergonomijo in zmogljivost v enem izdelku. Ta telefon tudi v popolnosti dopolnjuje druge izdelke v Gigasetovi seriji C. Ta uporabniku prijazen brezžični telefon ponuja več kot le izjemen dizajn, s HD kakovostjo zvoka in velikim 2,2 palčnim TFT barvnim zaslonom ta telefon zadovoljuje vse potrebe današnjih uporabnikov.

IoT izdelek v najkrajšem možnem času

Imate izdelek s katerim bi želeli vstopiti v IoT svet? Razvoj IoT rešitev po meri ni preprost, kar še posebej velja za manjša podjetja in novince v tej industriji. Razvoj strojne in programske opreme, vključno s postopki certifikacije lahko traja tudi do 24 mesecev, kar je za marsikateri projekt predolga doba.
V takšnih primerih so vam na voljo Thales IoT Plug&Play rešitve, ki poenostavljajo in pospešujejo razvoj IoT izdelkov. Izognite se stroškom oblikovanja strojne opreme in stroškom certifikacije, takšni sistemi z minimalnim naporom integracije zagotavljajo takojšnjo povezljivost vaših industrijskih aplikacij.
Preprosto izberite med Cinterion IoT terminali in Cinterion modemskimi karticami.

Optimizacija telekomunikacijskih stroškov

Telekomunikacije so eden izmed večjih splošnih stroškov za večino podjetij. Večina organizacij lahko zmanjša te stroške v obsegu 15-30 odstotkov, nekatere organizacije pa jih lahko zmanjšajo tudi za več kot 50 odstotkov.

Ključ do zmanjšanja stroškov je poznavanje panoge in tehničnih možnosti, ki omogočajo optimizacijo telekomunikacijskih stroškov.
Številna podjetja plačujejo storitve po cenah, ki so višje od trenutnih tržnih, plačujejo odvečne zmogljivosti (javne povezave, prenosne kapacitete, število priključkov), ne odkrivajo računskih napak in zelo pogosto ne uporabljajo optimalnih tehnologij.

Vaše delovno mesto po zaključku pandemije – kaj prinaša prihodnost

Tudi, ko bo zdravstvena kriza minila bodo posledice na delovnih navadah ostale. Nedavne raziskave vodilnih analitičnih podjetij kažejo, da bo ta vpliv znaten. Te raziskave so zaznale znatno povečanje naložb v tehnologijo, ki omogoča sodelovanje znotraj in zunaj podjetja. Ugotavljajo, da bodo podjetja povečala naložbe v sisteme poenotenih komunikacij in sisteme, ki poenostavljajo sodelovanje. Večina naložb bo namenjena za oblačne rešitve.

Stran 1 od 2

Please publish modules in offcanvas position.