Delovni čas PON-PET 08:00 - 16:00

Kako izbrati ustrezen VoIP telefon

Namizni telefoni so komunikacijska hrbtenica vsakega podjetja. S spreminjanjem tehnologije, se spreminja tudi način komuniciranja, IP telefoni pa se razvijajo in prilagajajo potrebam sodobnega podjetja. Podjetja vseh velikosti se soočajo z vprašanjem kako izbrati sistem z dolgo življenjsko, ki zagotavlja vse potrebne funkcije po dostopni ceni. Izbira pravega VoIP telefona za katerokoli podjetje se ob številnih možnostih na trgu lahko zdi kot zastrašujoča odločitev.
Z upoštevanjem nekaj glavnih dejavnikov, ki so pomembni za vaše podjetje lahko izbiro ustreznega telefona bistveno poenostavite.

Uporabniki – pri izbiri telefona se morate najprej vprašati kdo so uporabniki, kako deluje podjetje, kdo so vaše stranke, kakšne zahteve glede telefonije imajo vaši uporabniki, velikost sistema, koliko klicev prejmete vsak dan. Odgovori na ta vprašanja imajo pomembno vlogo pri ugotavljanju potreb v smislu telefona, ki bi ga morda potrebovali. Verjetno bo v nekaterih podjetjih zadostoval en tip telefona, pri bolj kompleksnih organizacijah pa bo potrebno večje število naprav, odvisno od funkcionalnih oddelkov ali celo od vloge posameznika v podjetju.

Proračun – ustrezno komunikacijsko orodje v podjetju ima veliko vlogo pri produktivnosti celotne organizacije. Rezervacija denarja za komunikacijske potrebe ima pomembno vlogo pri izbiri ustrezne naprave. Naložba v sodoben in zanesljiv IP komunikacijski ekosistem lahko v primeru marsikaterega podjetja bistveno vpliva na produktivnost celotne organizacije s prihrankom denarja in časa. Ko bo proračun znan, boste lažje izbirali ustrezno funkcionalnost brez bojazni, da bi pretirano zapravljali za funkcionalnosti, ki jih vaše podjetje morda sploh ne potrebuje. Manjši proračun ne pomeni nujno tudi slabše funkcionalnosti. Tudi osnovni IP telefoni so funkcionalne naprave z različnimi zmožnostmi, ki jih podjetje potrebuje, da poveča produktivnost.

Funkcije telefona – zahteve za telefone lahko temeljijo na načinu komunikacije znotraj podjetja in s strankami, kar bo določalo katere funkcije bodo morda potrebovali IP telefoni. Komunikacija s strankami lahko vpliva na funkcije kot so, število sočasnih klicev, SIP računi, razširitve in drugo. Organizacije z veliko interne komunikacije bodo verjetno potrebovale naprave, ki omogočajo BLF signalizacijo (prikaz statusa drugih priključkov), hitro izbiranje, dodatne večnamenske programske tipke, združljivost z naglavnimi slušalkami in drugo. IP telefoni omogočajo različne napredne funkcije, odvisno od tega, kar potrebuje podjetje in uporabniki.

Integracija z drugimi napravami – ali se morajo IP telefoni integrirati z drugimi komunikacijskimi sistemi, kot so domofoni, interkomi, varnostne kamere in drugo? Kako se komunikacijske naprave integrirajo v enovit sistem je v nekaterih primerih glavni faktor pri odločitvi. Rešitve poenotenih komunikacij so način za ustvarjanje tehnološke infrastrukture, ki omogoča v vašem podjetju boljšo učinkovitost, produktivnost in sodelovanje. Nakup opreme od enega proizvajalca je lahko zagotovilo, da vsi sisteme delujejo kot celota brez nepredvidenih težav. Pomemben faktor je tudi način upravljanja, ki je lahko na sami napravi, s pomočjo telefonske centrale (lastne ali v oblaku), ali celo iz oblaka. To omogoča monterju ali IT ekipi, da poenoti vse sisteme medtem, ko nadgrajuje vdelano programsko opremo in nadzira vse sisteme iz ene lokacije.

Ethernet ali WiFi povezava – tehnologija, ki jo uporabljamo na delovnem mestu se razvija, istočasno se tudi IP telefoni prilagajajo različnim omrežjem. BYOD (prinesite svojo napravo) in odprte pisarne so privedle do širšega sprejemanja WiFi kot načina omrežne povezave, IP telefoni pa so se prilagodili uvajanju v WiFi okolja. Tradicionalni IP telefoni, ki se povezujejo v Ethernet omrežje, so odlična izbira za tradicionalne pisarne. Večina takšnih telefonov pa podpira PoE napajanje, tako dodatni kabli za napajanje niso potrebni. V nekaterih drugih okoljih, kjer je organizacija dela drugačna pa so primernejši WiFi telefoni, WiFi telefoni so tudi zelo primerni za delo od doma, kjer žična povezava pogosto ni na voljo.

Mobilnost – WiFi omrežje podjetjem omogoča mobilnost brez primere, hkrati pa poenostavlja namestitev, upravljanje in tekoče vzdrževanje. Poleg običajnih namiznih IP telefonov obstajajo tudi namizni WiFi telefoni in prenosni WiFi telefoni. Prenosni WiFi telefoni ustrezajo potrebam mobilnih delavcev, kot so: delavci v prodaji in v restavracijah, hišniško in logistično osebje, učitelji in drugi. Veliko podjetij že ima zmogljiva WiFi omrežja, ki so zasnovana tako, da pokrivajo vsak kotiček objekta. Namesto, da bi zgradili in vzdrževali neskončen labirint ethernet kablov, lahko prenosni WiFi telefoni uporabnikom omogočijo dostop do glasovnih in video komunikacij.

Združljivost s programskimi telefoni – v času oddaljenega dela mnogi zaposleni potrebujejo dostop do svoje telefonske številke. Za tiste, ki takšno funkcionalnost potrebujejo samo občasno je programski odjemalec na pametnem telefonu ali na osebnem računalniku idealna izbira.

Ko izbirate pravi VoIP telefon za svoje podjetje pri odločanju upoštevajte opisane dejavnike. Odgovori na ta pomembna vprašanja vam bodo pomagali pri izbiri optimalne rešitve za vaše podjetje. IP telefoni iz naše ponudbe zagotavljajo paleto naprednih funkcij, ki ustrezajo potrebam vseh delovnih mest.

Če želite izvedeti več o IP telefonskih aparatih iz naše ponudbe in se pogovoriti, kako lahko PSE pomaga pri vaših komunikacijskih potrebah, stopite v stik z našo ekipo.

EnglishCroatia