OpenScape Business je izjemno prilagodljiv sistem poenotenih komunikacij za majhna in srednje velika podjetja s podporo za:
- Govorne in poenotene komunikacija za podjetja, ki poslujejo na samo eni ali na večih lokacijah
- Govorne komunikacije, prisotnost, upravljanje govornih in spletnih konference, klicni center, neposredno sporočanje, mobilnost, faks
- Velika izbira različnih odjemalcev za različna delovna okolja
OpenScape Business zagotavlja majhnim in srednje velikim podjetjem popolno komunikacijsko rešitev vse v enem, kot samostojni sistem nadgradljiv na največ 1500 priključkov ali omrežna rešitev, ki jo je možno nadgraditi do 2000 priključkov.
Združi vaše komunikacije in omogoči večjo učinkovitost vašega podjetja.
Razvoj informacijskih tehnologij je podjetjem omogočil revolucionarne spremembe v načinu izmenjevanja informacij in idej. Vendar neobvladljiva poplava podatkov v obliki elektronske in govorne pošte, sporočil in telefonskih klicev negativno vpliva na produktivnost podjetja. Če tudi vi potrebujete rešitev, ki bo prinesla red v komunikacijski kaos ter povezala vse komunikacije, ki so ključ uspešnega poslovanja, vam predstavljamo OpenScape Business.
Komunikacije so ključnega pomena. Poenostavimo jih.
OpenScape Business poveže vse in ustvari preprost in učinkovit komunikacijski sistem s programsko opremo in aplikacijami, ki jih vaši zaposleni uporabljajo vsak dan. Dovoli vam združiti vaše telefonske klice, govorne nabiralnike, konference, fax in tekstovna sporočila v eno samo poenoteno rešitev, ki opravlja delo namesto vas in vašim uslužbencem omogoči, da se lažje in bolj predano posvetijo svojemu delu.
Spodaj so naštete le nekatere izmed prednosti, ki vam jih ponuja OpenScape Business:
- integracija komunikacij v poslovne procese,
- izboljšanje poteka dela,
- povečanje produktivnosti in profitabilnosti,
- zmanjšanje organizacijskih težav in stresa,
- preprosta in učinkovita izmenjava informacij ne glede na lokacijo,
- lažje sprejemanje odločitev in eliminacija nepotrebnega dela,
- zmanjšanje operativnih stroškov,
- takojšnja dostopnost sodelavcev, kadarkoli in kjerkoli.
Preprosta in udobna komunikacijska rešitev za rastoča podjetja.
OpenScape Business je rešitev za govorne in poenotene komunikacije, temelječa na najnovejših tehnologijah za prenos govora preko interneta. Posebej je namenjena, tako po zasnovi kot tudi ceni, za majhna in srednje velika podjetja in se zaradi uporabe avtentičnih odprtih standardov zlahka integrira v vaše obstoječe IT okolje. Ni potrebe po zamenjavi celotne opreme; OpenScape Business rešitev je preprosta za namestitev, uporabo, upravljanje in vzdrževanje. Omogoča vam tudi, da število uporabnikov brez težav povečate na 500 in je tako ustrezno pripravljena za rast podjetja, ki je posledica vaše povečane produktivnosti in profitabilnosti.
OpenScape Business. Odprite si možnosti za nov način poslovanja.
Poslovni izzivi
Zakaj je to rešitev za vas?
Ironično je, da lahko komunikacijske naprave, namenjene večji mobilnosti in svobodi, povzročajo zastoje v vašem poslovanju. Bolj ko zaposleni namenjajo dragoceni čas preverjanju zamujenih klicev, čakanju na odgovore in tavanju v komunikacijskem labirintu, manj časa lahko posvetijo dejanskim zahtevam vašega podjetja. Naše prepričanje je, da morajo vaša komunikacijska orodja delati za vas in ne obratno, tako da se lahko popolnoma osredotočite na svoje delo.
Ali res zapravimo toliko časa?
Na kratko, da. Tipično majhno do srednje veliko podjetje (SME) v povprečju uporablja 6,4 tipe komunikacijskih naprav in 4,8 tipov komunikacijskih aplikacij, kot so elektronska pošta, mobilni telefoni, namizni telefoni in tablice. Izmenična uporaba vseh teh pripomočkov je skoraj nemogoča, še posebej če upoštevate, da se vaši zaposleni lahko nahajajo kjerkoli znotraj vaše stavbe, na poslovni poti ali celo na drugem koncu sveta. Končni rezultat so neučinkovite komunikacije z nenapovedljivimi stroški, ki lahko hitro uidejo nadzoru:
- 52% zaposlenih vsakodnevno uporablja različne načine za kontaktiranje,
- v 36% primerov jim ne uspe vzpostaviti povezave,
- 22% vseh rokov je zamujenih, kakor tudi pomembne poslovne priložnosti.
Le če premagate opisane neučinkovitosti, se lahko popolnoma posvetite ključnim nalogam vašega poslovanja in si zagotovite tržno konkurenčnost.
Kaj pridobite z OpenScape Business?
OpenScape Business se preprosto in učinkovito vklopi v vašo obstoječo IT infrastrukturo in deluje z vsakodnevnimi aplikacijami. Tako postanejo vaši komunikacijski procesi bolj inteligentni in intuitivni, končni rezultat pa so:
- učinkovitejši, zadovoljnejši in produktivnejši kader,
- večja mobilnost uslužbencev,
- izboljšan potek dela, ki omogoči izkoriščanje poslovnih priložnosti,
- izboljšana komunikacija s strankami in krajši odzivni časi,
- ni zaostankov in ozkih grl,
- ni zamujenih klicev ali fax sporočil, ni nepotrebnih preverjanj in prevezovanj.
Vse to pomeni manj stresno delovno okolje in zadovoljnejši kader, ki lahko opravi več dela znotraj zahtevanih rokov in vam omogoči konkurenčno prednost.
Rešitev
Kako se bo obnesla v praksi?
Zavedamo se, kako frustrirajoče je lahko, če se poslovanje ustavi, ker se nekdo nahaja na sestanku, izven pisarne ali ne more sprejeti klica. OpenScape Business je del nagrajevanih Open Communications rešitev, ki s preprosto in učinkovito integracijo poskrbi, da postanejo moteče komunikacijske ovire stvar preteklosti.
Sledi opis, kaj vse lahko OpenScape Business naredi za vas znotraj tipičnega delovnega dne:
- 09.05: Nujno morate govoriti z določeno osebo, vendar je ta že na zvezi. Z OpenScape Business lahko preverite njeno dostopnost in ji pošljete takojšnje sporočilo (Instant Message).
- 10.30: Sestanek izven pisarne se je zavlekel in ne boste se vrnili pravočasno. Namesto da posebej obvestite vse, ki bi vas lahko pogrešali, posodobite svoje stanje dostopnosti kar preko mobilnega telefona. Temu ustrezno se bo spremenilo tudi pozdravno sporočilo vašega nabiralnika za govorno pošto.
- 12.22: Na zvezi imate pomembno stranko, ki želi nemudoma vzpostaviti konferenčni klic. Z OpenScape Business lahko v trenutku ugotovite, kdo je dosegljiv. S postopkom povleci in spusti (drag & drop) lahko v svoji aplikaciji dodate dosegljive člane tima v konferenčni klic. Če je iskana oseba zasedena, ji lahko pošljete takojšnje sporočilo (Instant Message) in jo prosite, da se pridruži konferenci, takoj ko bo utegnila.
- 13.20: Sredi kosila pregledujte dokument na svojem prenosniku in želite poklicati kontaktno številko, ki se nahaja v dokumentu. OpenScape Business vam omogoča, da s preprostim klikom na številko le-to pokličete kar s prenosnika.
- 14.59: Ste sredi izjemno pomembnega klica in morate svojo pozornost nameniti poslušanju, govorjenju in hitremu zapisovanju opomb. S pomočjo OpenScape Business lahko pogovor posnamete za kasnejšo predstavitev na sestanku ali ponoven pregled. Preprosto.
- 17.23: Cel dan ste preživeli na sestankih, sprejemali klice in klicali nazaj, vendar se ne morete spomniti, kdo je klical vas in koga ste poklicali nazaj. OpenScape Business vam omogoča, da si ogledate in po prioriteti uredite sporočila v seznamu klicev, ne da bi vam bilo potrebno poslušati vseh.
- 18.15: Istočasno delate z elektronsko pošto, sistemom govorne pošte in fax napravo. Enostavno jih integrirajte v eno aplikacijo z dodatkom (plug-in) za Microsoft OutlookTM.
Povzetek
OpenScape Business odpravi neučinkovite in neustrezne komunikacije. Omogoča vam doseganje višje stopnje produktivnosti, saj eliminira ozka grla, skrajša nepotrebno zapravljen čas in pospeši odločanje. Tako lahko povečate zadovoljstvo strank in zaposlenih ter ustvarite nove poslovne priložnosti – vse to ob zmanjšanih operativnih stroških. Fantastično!
Funkcije
Podpira številne funkcije, za katere vemo, da jih potrebujete
Sistem OpenScape Business je bil načrtovan posebej za potrebe majhnih in srednje velikih podjetij ter ponuja preprosto in cenovno učinkovito vodenje različnih tipov komunikacij.
Dostopnost
Vsi uporabniki lahko nastavijo svoje stanje dostopnosti in tako oznanijo, ali so na sestanku, sredi klica, kdaj bodo dosegljivi in kako jih lahko kontaktirate. Če se nahajate izven pisarne, lahko svoj status spremenite kar preko telefona.
Vodenje konference
OpenScape Business vam omogoča preprosto vodenje konferenčnih klicev s funkcijo “Conference Management”. Vnaprej določite termine za konferenčne klice, ustvarite dial-in ali ad-hoc klice s preprosto “povleci in spusti” izbiro udeležencev iz imenika. Konferenčni klici vam ne povzročajo dodatnih stroškov, za vse namreč poskrbi OpenScape Business. Tako znižate stroške in povečate produktivnost, saj lahko vsi sodelujejo pri sprejemanju odločitev, potrebnih za nadaljnje delo.
OpenScape Web Collaboration je učinkovit način za organizacijo webinarjev, spletnih usposabljanj, projektnih in prodajnih sestankov, predstavitve izdelkov in oddaljeno pomoč na daljavo.
Enostaven in intuitiven namizni odjemalec, ki omogoča prehod med mediji z enim samim klikom, ter zagotavlja hiter dostop do funkcij, ki vključujejo skupno namizje, izmenjavo datotek, skupno-brskanje, tablo, URL potiskanje, neposredno sporočanje, in večstrankarske video klepet. Uporabniki so varovan z 256-bitnim šifriranjem AES.
Dodatek (plug-in) za Microsoft Outlook™
Zaradi preproste integracije OpenScape Business z aplikacijo Microsoft Outlook™ lahko vsi uporabniki dostopajo do vseh svojih komunikacij preko enega zaslona. Vsa e-mail sporočila, govorno pošto, fax in neposredna sporočila lahko vodite, si jih ogledate ali na njih odgovorite s pomočjo vsem znane aplikacije Microsoft Outlook. Obenem se vaše stanje dostopnosti in pozdravno sporočilo dinamično spreminjata glede na dogodke, zabeležene v Outlook™ koledarju, kar omogoča, da so kličoči vedno obveščeni o vaši dostopnosti. Ni potrebe po neprestanem skakanju med okni oziroma od sistema do sistema, zato ni čudno, da se produktivnost izboljša in je ozračje v pisarni bolj sproščeno.
Sistem z bogatim naborom funkcij, ki naredijo delo prijetnejše
OpenScape Business je celovita rešitev, ki podpira številne uporabne funkcije. Le pomislite, kako prav bi vam prišle sledeče prednosti:
- vsi stiki so shranjeni v enem samem imeniku, tako da vam ni potrebno iskati številk na različnih mestih;
- do svojih stikov dostopajte in jih urejajte s pomočjo priročnih seznamov;
- preusmerite vsa sporočila z namiznih in mobilnih telefonov v EN nabiralnik govorne pošte;
- sprejemajte in odgovarjajte na fax sporočila s pomočjo fax nabiralnika – kot bi delali z elektronsko pošto;
- uporabljajte osebni dnevnik klicev, ki vam jasno ponazori, koga ste klicali in kdo je klical vas;
- s pomočjo inteligentnega vodenja klicev posredujte vse svoje klice na ENO številko;
- prejmite takojšnje obvestilo, kadar se ne nahajate v pisarni in prispe pomembno sporočilo ali fax;
- s pomočjo osebnega posredovalnega mesta omogočite kličočim, da stopijo v stik z vami ali katero drugo osebo;
- s pomočjo posredovalnega mesta (Attendant Console) lahko preverite dostopnost vseh uporabnikov in posredujte dohodne klice dosegljivim sodelavcem;
- za neposredno klicanje izbrane osebe kličite telefonsko številko iz poljubne namizne aplikacije;
- s snemanjem klicev se izognite nesporazumom v komunikaciji s strankami;
- pošljite takojšnje obvestilo zasedenemu uporabniku in mu oznanite, da ima čakajoči klic, oziroma da potrebujete njegovo pozornost iz drugega vzroka;
- izkoristite dogovorjene klicne tarife in klicne pakete z različnimi mobilnimi zmožnostmi.
Modeli in tehnične karakteristike
Model | X1 | X3/R | X3/W | X5/R | X5/W | X8 | S |
BRI javne/omrežne povezave | 4 | 20 | 20 | 52 | 52 | 64 | – |
PRI javne/omrežne povezave | 0 | 0 | 0 | 30 | 30 | 180 | – |
SIP javne povezave | 30 | 60 | 60 | 60 | 60 | 60 | 180 |
Analogni interni priključki | 4 | 20 | 20 | 52 | 68 | 384 | – |
Digitalni interni priključki | 8 | 24 | 24 | 56 | 56 | 384 | – |
IP telefonski aparati | 20 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 1500 |
DECT telefoni | 16 | 32 | 32 | 32 | 64 | 250 | – |
DECT digitalne bazne postaje | 7 | 7 | 7 | 16 | 64 | – | |
Največje število javnih povezav | 250 | 250 | 250 | 250 | 250 | – | |
Največje skupno število priključkov | 30 | 500 | 500 | 500 | 500 | 500 | 1500 |
OpenScape Business programski odjemalci
Rešitev | Odjemalec | Namenjen za | Opombe | |
UC Smart | UC Suite | |||
UC | myPortal Smart | x | Standardni odjemalec za UC (poenotene komunikacije) | |
myPortal for Desktop | x | Napredni odjemalec za UC (poenotene komunikacije) | ||
myPortal for Outlook | x | Integracija sistema poenotenih komunikacij v MS Outlook | ||
myPortal for OpenStage | x | x | UC odjemalec za OpenStage 60 HFA | |
Mobilnost | myPortal for Mobile | x | x | Mobilni odjemalec za pametne mobilne telefone |
myPortal for Tablet | x | x | Mobilni odjemalec za tablice | |
Posredovalno mesto | OpenScape Business Attendant | x | x | Posredovalno mesto s podporo za UC prisotnost |
myAttendant | x | Posredovalno mesto znotraj sistema poenotenih komunikacij | ||
Company Auto Attendant | x | x | Avtomatski posredovalec (IVR) | |
Kontaktni center | myAgent | x | Odjemalec za kontaktni (klicni) center | |
myReports | x | Za pripravo podrobnih poročil, možna je tudi uporaba za delovna mesta zunaj klicnega centra |