En sistem - več rešitev
En sistem – več rešitev. OScAR-Pro ponuja široko paleto funkcij, ki olajšajo in optimizirajo poslovne procese in postopke opozarjanja v kombinaciji s klici v sili in varnostnimi incidenti ter izboljšajo krizno komunikacijo.
OScAR-Pro zanesljivo avtomatizira in optimizira vsako poslovno kritično komunikacijo, zlasti v nujnih in kriznih situacijah in v skoraj vseh panogah. S svojo vrhunsko prilagodljivostjo in vsestranskostjo komunikacijskih strategij, OScAR-Pro v kombinaciji z Unify telefonskimi centralami in aparati, zagotavlja največjo stopnjo prilagodljivosti, dosegljivosti in dostopnosti za vse bolj mobilne zaposlene. OScAR-Pro poveča učinkovitost in prihrani dragoceni čas in denar.
Vse-v-enem rešitev alarmiranja in obveščanja
Poglejte kako OScAR avtomatizira in optimizira kritične komunikacijske procese
OScAR – Pro v zdravstvu
V zdravstvenem sektorju so nujni primeri del vsakdanje rutine.
Tudi zato je OScAR – Pro v zdravstvu zelo cenjen, saj je zanesljiv partner tako pri rutinskih opravilih kot v kriznih situacijah. Avtomatizira in pospeši alarmne procese, poenostavi vsakodnevno nego in nudi idealno orodje za preizkušanje kriznih situacij.
OScAR – Pro se odlično integrira v obstoječo infrastrukturo in lahko poleg alarmnih in sestrskih klicnih sistemov integrira tudi poljubne telefone, domofone za vrata in dvigala, požarne alarme in sisteme za upravljanje stavb.
Ker je tako vsestranski, OScAR – Pro sočasno pokriva številne zahteve zdravstvenega sektorja na stroškovno varčen način.




Usmerite klic iz sestrskega sistema na mobilne naprave negovalnega osebja in po potrebi vzpostavite govorno komunikacijo.


V kritičnih situacijah, npr. srčni zastoj, hitro zbere in usmeri reanimacijske ekipe na lokacijo dogodka


Integracija s sistemi za upravljanje stavb, protivlomnimi sistemi, požarnimi sistemi in sistemi za upravljanje IT infrastrukture.


Posredujte alarmne signale (avtomatične ali ročne) z obvestilom o tipu alarma in lokaciji, npr. na psihiatričnem oddelku ali urgenci.


Zagotoviti morate, da je dežurna oseba na radiologiji, farmaciji in drugih internih dežurnih službah v vsakem trenutku zanesljivo dosegljiva. OScAR vam omogoča, da se razpoložljivi člani osebja prijavijo za svoje naloge, ki temeljijo na funkcijah in naredijo spremembe, npr. na katero telefonsko številko so dosegljivi – seveda vse v okviru vnaprej določenih pravil.


Na hodnikih in v čakalnicah pacienti čakajo na zdravljenje, radiografijo ali druge storitve. OScAR pošilja besedilna sporočila vsaki napravi – vključno z zasloni na hodniku. Poleg tega lahko OScAR predvaja pripravljena ali ad-hoc sporočila na sistemih javnega ozvočenja.
Primeri uporabe v zdravstvu
Klicanje reanimacijskih ekip
V kritičnih situacijah, npr. srčni zastoj, hitro zbere in usmeri reanimacijske ekipe na lokacijo dogodka
Dinamično klicanje kirurških timov
Pokličite potrebne zdravnike v skladu s hierarhičnim načrtom in komunicirajte načrt posega.
Povezava s sestrskimi klicnimi sistemi
Usmerite klic iz sestrskega sistema na mobilne naprave negovalnega osebja in po potrebi vzpostavite govorno komunikacijo.
Zavarujte ogrožena delovna mesta
Posredujte alarmne signale (avtomatične ali ročne) z obvestilom o tipu alarma in lokaciji, npr. na psihiatričnem oddelku ali urgenci
OScAR – Pro v industriji
Ko pride do incidenta v obratu, se vsak nadzorni center takoj sooči z obilico različnih nalog in odgovornosti.
OScAR – Pro učinkovito avtomatizira te vitalne procese alarmiranja in olajša splošno komunikacijo in tako bistveno zmanjša obremenitev zaposlenih, kar prispeva k zmanjšanju napak, povezanih s stresom in povečuje hitrost ukrepanja.
OScAR – Pro obvesti servisne inženirje o okvarah, samodejno sproži alarme, ko posamezen delavec na osamljenih delovnih mestih utrpi nesrečo, pokliče vse službe za nujno pomoč na natančno lokacijo in opozarja druge izpostavljene sodelavce.




Zaradi pogostih sprememb in kompleksnih načrtov je izmensko delo pogosto težko izvedljivo. OScAR zaposlenim omogoča, da se prijavijo, odjavijo ali prerazporedijo za naloge, ki temeljijo na vlogah – vse znotraj vnaprej določenih pravil.
To pomeni, da je treba za posamezno storitev poklicati le eno servisno številko, OScAR pa klic vedno posreduje dežurnemu.


Obiskovalce je treba obvestiti in voditi po obratu. OScAR sledi in locira obiskovalce preko mobilne aplikacije. Obiskovalci so vodeni na prava mesta ob pravem času.
OScAR tudi opozori, ko obiskovalci vstopijo ali zapustijo vnaprej določena območja. Obiskovalci prejmejo besedilna in glasovna sporočila, ki jih obveščajo, kaj naj storijo, ter so opozorjeni in zavarovani v nevarnih situacijah.


V stresnih izrednih situacijah je treba alarme sprožiti intuitivno. Odvisno od izrednega dogodka (požar, nesreča itd.) se različni alarmni procesi sprožijo preprosto s telefonskimi številkami, kombinacijami tipk, kliki miške ali tipkami za klic v sili. OScAR pošilja alarme vnaprej določenim skupinam pomočnikov s podatki o vrsti in lokaciji alarma. OScAR lahko samodejno začne konferenco med reševalci in odgovorno osebo.


V primeru nesreče se intuitivno pokliče številka za klic v sili. OScAR takoj posreduje klicatelja v center za nujne klice in hkrati interno pokliče odgovorne (prve posredovalce, upravnike, vodstvo) in jih vse poveže v telefonsko konferenco. Po prekinitvi zveze s številko za klic v sili se lahko zaposleni in odgovorni pogovorijo o notranjih ukrepih.
Prikazana je klicna številka iniciatorja klica v sili, tako lahko interni prvi posredovalci takoj odhitijo na kraj nesreče.


Nadzorni center sprejema vse alarme in sporočila o napakah. Za vse tekoče procese je mogoče vsako podrobnost spremljati in beležiti za poznejšo analizo. Poleg tega OScAR ponuja prilagodljiv grafični uporabniški vmesnik, ki na primer prikazuje prizadete lokacije na zemljevidih in ponuja gumbe za različna dejanja.


Krizno upravljanje mora učinkovito usklajevati potrebne ukrepe. OScAR opozori člane krizne ekipe in prekine tekoče telefonske klice, da bi dosegel odgovorne. S telefonsko konferenco lahko člani kriznih skupin takoj uskladijo ukrepe, ne da bi se morali zbirati na enem mestu.


Mobilni člani osebja in ekipe na različnih lokacijah morajo učinkovito usklajevati svoje vsakodnevno delo. Z timskimi konferencami OScAR omogoča, da nikomur ni treba prekiniti njihovega poteka dela. Hkrati OScAR zagotavlja popolno prisotnost, saj pokliče vse člane ob vnaprej določenem času in jih ponovno poveže, če pride do prekinitve povezave.


V primeru grožnje lahko delavci na osamljenih delovnih mestih uporabijo osebne alarmne naprave ali pametne telefone, da sprožijo alarme in pokličejo pomoč. V primeru nesreče lahko senzorji naprave samodejno sprožijo tudi alarme. OScAR pošilja alarme vnaprej določenim pomočnikom in vključuje informacije o vrsti alarma in lokaciji izrednega dogodka. Po potrebi lahko OScAR aktivira tudi mikrofon naprave, ki jo nosi delavec.
Primeri uporabe v industriji
Opozarjanje
V primeru nesreč ali okvar v obratu OScAR mobilizira ustrezne reševalce in aktivno opozori prizadete sodelavce.
Info telefon
Nenehno posodobljena sporočila za obveščanje bližnjih prebivalcev o incidentih in sprejetih zaščitnih ukrepih.
Servisna linija
Preprosta uvedba servisnega telefona ali dežurne telefonske pomoči s funkcionalnostjo enostavnega prevzema.
Zavarujte ogrožena delovna mesta
Posredujte alarmne signale (avtomatične ali ročne) z obvestilom o tipu alarma in lokaciji, npr. pri čiščenju silosa ali v laboratoriju.
Nekateri komunikacijski kanali
Mobile Client
Pametni telefoni so idealni za integracijo v alarmne procese, saj so splošno sprejeti in imajo širok nabor funkcij. OScAR Mobile Client omogoča integracijo komercialno dostopnih pametnih telefonov v OScAR alarmne in komunikacijske procese.
Telefonski aparati
Govorni klic na telefonsko številko, z govornim obveščanjem in DTMF dvosmerno komunikacijo. Klic je možno opraviti na katerokoli telefonsko številko, pri klicu na interne telefonske številke znotraj komunikacijskega sistema Unify pa so na voljo še dodatne napredne funkcije.
Operatersko delovno mesto
Operaterska delovno mesto z uporabniškim vmesnikom, ki je prilagojen stranki.
Zakaj izbrati izdelke iz naše ponudbe
Naše storitve

Strokovne storitve
Podjetje PSE je vodilni ponudnik profesionalnih CTI rešitev in rešitev poslovnih procesov.

Nepremagljiva podpora
Pozdravili vas bodo prijazni in potrpežljivi IT strokovnjaki, ki vam bodo z veseljem pomagali pri implementaciji.

Pametna naložba
Hitra namestitev in nižji stroški zahvaljujoč višji produktivnosti.