Delovni čas PON-PET 08:00 - 16:00

Poslovna telefonija v času pandemije COVID-19

Že kar nekaj časa je preteklo od leta 2016, ko sem napisal blog prispevek “Poslovna telefonija v letu 2016”, ki se je navezovala na istoimenski prispevek za leto 2013. Leta 2016 smo že uspešno sanirali gospodarsko krizo in v letu 2020 stopili v novo obdobje vsesplošne pandemije COVID-19. Pandemija je čez noč prinesla nove zahteve komuniciranja tako v poslovnem in zasebnem življenju.

Ustavitev javnega življenja in zaprtje ne nujnih poslovnih dejavnosti v nadaljevanju »lockdown«

Razglašena epidemija 12. marca 2020 je večino slovenskega poslovnega okolja pričakala z obstoječo ponekod tudi zastarelo telekomunikacijsko in računalniško infrastrukturo, ki je čez noč morala odgovoriti na povsem nove zahteve dela od doma. Zaposleni na pisarniških delovnih mestih so čez noč morali začetiimage covid 19 opravljati svoje delo od doma in osnovno orodje je postal zasebni ali službeni mobilni telefon ter domači ali prenosni službeni računalnik. Spremenjene razmere je večino podjetij kot tudi ustanov pričakalo nepripravljene z neustrezno infrastrukturo za množično delo od doma. Da je zadeva bila še bolj problematična, so se delavci od doma srečali s svojimi šoloobveznimi otroki, ki so prav tako potrebovali hitri internet in domači računalnik za spremljanje pouka na daljavo. Težave z nenadno spremenjenim okoljem so imeli tudi fiksni, mobilni in internetni ponudniki ter vsa ostala informacijska infrastruktura državnih organov.

Lockdown, obstoječa infrastruktura in izkušnja komuniciranja

Osnovno govorno komunikacijsko orodje zaposlenega na domu v času lockdowna je postal mobilni telefon. Če telefonski sistem podjetja omogoča, se stacionarna pisarniška DID številka preusmeri na mobilno številko zaposlenega. Pomanjkljivost te vrste komunikacije je, da pri klasičnih telefonskih sistemih ne deluje prikaz številke kličočega in precejšen dvig mesečnega računa za telefonske stroške preusmerjenih klicev v mobilno omrežje. Veliko zaposlenih na domu imajo tudi problem, da nimajo vedno zadovoljivega mobilnega signala v bivalnem prostoru. Na drugi strani je pa izkušnja strank, ki kličejo zaposlene na domu prav tako slabša. Čas vzpostavitve povezave preko preusmerjene številke je precej daljši in določene preusmeritve klicev se ne izvedejo uspešno zaradi pomanjkanja vhodno-izhodnih linij podjetja ali nedosegljivosti mobilne številke v omrežju. Dodatno pri delu od doma ni omogočena prevezava klica iz mobilnega telefona na drugo delovno mesto in ni možen vmesni klic zaposlenega za pridobitev dodatnih informacij. Prav tako pa je problem tudi klicanje strank v povezavi s stroški in razkrivanjem mobilne zasebne številke zaposlenega.

image 1Da so podjetja vsaj delno odgovorila na izziv neprekinjene komunikacije med zaposlenimi doma in v podjetju so v prvi fazi lockdowna začeli množično uporabljati brezplačne internetne aplikacije za govorno, video in hipno komunikacijo, kot je Skype, Viber, Google Hangouts,… Vse te brezplačne internetne aplikacije se prav tako niso izkazale za zanesljivo in udobno komunikacijsko rešitev. Ne smemo niti prezreti, da nekateri zaposleni niti ne znajo uporabljati, še manj pa namestiti internetne aplikacije na lasten računalnik ali pametni mobilni telefon. Sama internetna aplikacija na pametnem telefonu je v času trajanja mobilnega pogovora neuporabna in ne omogoča vmesne komunikacije.

Celotna splošna izkušnja dela na domu je tako slabša in če bo takšno stanje zaprtja – lockdowna trajalo dalj časa, je treba poiskati rešitev, ki deluje enako, kot da je zaposleni na delovnem mestu v pisarni in ne povzroča dodatnih stroškov s preusmeritvijo klicev v mobilna omrežja. Rešitev, ki jo predstavljam v nadaljevanju, je odgovor na vse zahteve današnjega časa pandemije.

Nova inovativna rešitev UCM6300 ECOSYSTEM

V času pandemije posodobite svoj komunikacijski sistem s cenovno ugodno in delujočo tehnično rešitvijo. Izboljšajte nivo komunikacije zaposlenih v svojem podjetju ne glede nato, če delajo vaši zaposleni v pisarni, oddaljeni poslovalnici ali od doma.

Popolna platforma za komunikacijo in sodelovanje v vašem podjetju, ustanovi, za oddaljene poslovalnice in zaposlene na domu. Ekosistem UCM6300 združuje prilagoditev in nadzor nad lokalnim IP PBX sistemom. V povezavi z oddaljenim dostopom do rešitve v oblaku zagotavlja hibridno komunikacijsko platformo, ki jo je mogoče enostavno upravljati, za podjetja vseh velikosti. Ekosistem sestavljajo tri glavne komponente: Zmogljiv IP PBX sistem UCM6300, WebRTC aplikacije GS Wave, oblačna storitev UCM RemoteConnect in upravljanje sistema preko GDMS oblačne storitve.

Grandstream UCM6300 serija IP PBX sistemov

Zmogljiva rešitev za enotno komunikacijo in sodelovanje je primerna rešitev za poslovne organizacije v različnih branžah od mikro pa do velikih podjetij in ustanov. Nova serija UCM6300, ponuja vrhunsko rešitev za enotne komunikacije z ekosistemom orodij za mobilnost, varnost, video in sodelovanje.

Serija UCM6300 podjetjem in ustanovam omogoča gradnjo zmogljivih in razširljivih enotnih rešitev za komunikacijo in sodelovanje. Ta serija IP PBX sistemov ponuja platformo, ki združuje vso poslovno komunikacijo v enem centraliziranem omrežju, vključno z glasovnimi, video klici, video konferencami, video nadzorom, spletnimi sestanki, podatki, analitiko, mobilnostjo, dostopom do objektov, domofoni in še več. Serija UCM6300 (pdf) najzmogljivejši model podpira do 3000 uporabnikov in vključuje vgrajeno rešitev za spletna srečanja in videokonference. Zaposlenim omogoča povezavo z namiznih, mobilnih naprav, slušalk in spletne kamere ter namiznih in prenosnih WiFi IP telefonov.

Grandstream Wave App aplikacija

Povežite se kadarkoli in kjerkoli – aplikacija Wave je namizna, spletna, mobilna in namizna aplikacija za serijo UCM6300, ki ponuja orodja za glasovno in video sodelovanje na daljavo.

gs wave

Wave je idealen za oddaljene delavce in ponuja preprosto platformo za oddaljeno pridružitev, načrtovanje in izvedbo sestankov, klicev in konferenc, od koder koli. Uporabnikom serije UCM6300 omogoča tudi neposredno klicanje drugih stacionarnih in mobilnih številk. Wave je brezplačen, na voljo je za naprave Android in iOS ter brskalnike Chrome in Firefox, hitro pa ga je mogoče konfigurirati s skeniranjem kode QR, ki jo zgenerira IP PBX sistem serije UCM6300. Združljiv je z Grandstreamovo storitvijo oblaka UCM RemoteConnect, ki zagotavlja popolnoma varno povezavo med Wave in serijo UCM6300 z zagotavljanjem samodejnega neprekinjenega prehodnega požarnega zidu NAT. Zahvaljujoč Waveu lahko podjetja oddaljenim delavcem omogočijo zmogljivo mobilno in spletno orodje za srečanje in sodelovanje, od koder koli, kar poveča produktivnost razpršenih organizacij in oddaljenih delavcev.

UCM RemoteConnect

UCM RemoteConnect ponuja zmogljiva orodja za avdio in video sodelovanje oddaljenim uporabnikom doma preko namizne, spletne ali mobilne aplikacije Grandstream Wave.

ucm remote connect

Serije osebnih Grandstream naprav za sodelovanje, kot je spletna HD kamera in žične in brezžične HD slušalke. Za najboljšo izkušnjo pa priporočamo pravi pisarniški namizni VoIP telefon iz serije GRP ali GXP. Alternativno je tudi odlična rešitev brezžično WiFi VoIP telefon WP820 na domačem delovnem mestu povezane preko oblaka z novo serijo IP PBX sistemov serije UCM6300.

gs clients

Storitev v oblaku zagotavlja 99,9-odstotno zanesljivost z izvajanjem spletnih storitev Amazon Web Services (AWS), hkrati pa ponuja preprosto zero-touch konfiguracijo za preprosto IT prijazno upravljanje.

UCM RemoteConnect je v celoti integriran s sistemom za upravljanje naprav Grandstream GDMS gdmsin se upravlja preko gdms.cloud. Storitev gdms.cloud ponuja različne storitve, vključno z brezplačno storitvijo, ki podpira neomejenega število uporabnikov in zagotavlja shranjevanje v oblaku do 5GB podatkov (varnostne kopije, CDR podatki), diagnostična orodja, poročila in opozorila. Z zagotavljanjem popolnega ekosistema orodij, storitev in upravljanja na daljavo za serijo UCM6300 je UCM RemoteConnect idealna platforma za vsako organizacijo, ki želi s šifriranimi povezavami varno in zanesljivo podpirati zaposlene oddaljene sodelavce

Za zaključek pa še moje osebno razmišljanje

Ponovil bom že zapisano misel, da v času pandemije je čas za posodobitev komunikacijskega sistema s cenovno ugodno in preverjeno fleksibilno tehnično rešitvijo. Namen modernizacije je namenjen izboljšanju nivoja komunikacije zaposlenih z vašimi strankami ne glede ali delajo vaši zaposleni v pisarni, oddaljeni poslovalnici ali od doma. Z vpeljavo predlagane rešitve boste tudi znižali stroške komunikacije, katera so se enormno povečala zaradi preusmeritev klicev v mobilna omrežja. Velja še poudariti, da smo v našem podjetju pri PSE d.o.o. predhodnike novega sistema serije UCM6200 instalirali pri zelo velikem številu strank iz različnih poslovnih okolij in velikosti tako doma v Sloveniji in tujini. Vsi sistemi delujejo zelo zanesljivo in z vpeljanimi funkcijami od avtomatskih posredovalcev, klicnih centrov, pisarniških funkcij, korporativne povezljivosti na več lokacijah po svetu do združevanja aplikacij in integracij CRM ter s PMS hotelskimi sistemi. Za več informacij vas vabimo, da nas kontaktirate in z veseljem bomo odgovorili na vsa vaša vprašanja. Da bi vam lahko ponudili najboljše komunikacijsko orodje, ki bo primerno za vaš posel izpolnite vprašalnik za telefonijo. Z izpolnjenim vprašalnikom bomo spoznali vaše obstoječe stanje telefonskih komunikacij in kakšne so vaše zahteve ter potrebe (link).

EnglishCroatia