Delovni čas PON-PET 08:00 - 16:00

Vse-v-enem rešitev poenotenih komunikacij za mala in srednja podjetja

UCSL je CTI in tarifirna aplikacija za obdelavo in analizo podatkov o telefonskih klicih:

  • interni klici in klici v zasebnih omrežjih
  • odhodni in dohodni klici v javna omrežja

Sistem UCSL lahko uporabljate v povezavi s podprtimi telefonskimi centralami

UCSL lahko preslika organizacijsko strukturo podjetja z vsemi pripadajočimi stroškovnimi mesti, zaposlenimi in PIN kodami. S sistemom več-nivojske avtorizacije je možno natančno določiti pravice posameznega uporabnika za dostop do podatkov.

Vse-v-enem rešitev poenotenih komunikacij

Poglejte kako vam UCSL lahko pomaga v vašem podjetju.

Pregled pomembnejših funkcij

Izberite funkcije, ki jih potrebujete

tarifiranje.png

Tarifiranje

Obdelava in analiza podatkov o klicih z zmogljivim poročanjem za kontrolo kakovosti, oceno učinkovitosti, nadzor skladnosti in reševanje sporov.

CTI

Računalniško podprta telefonija -nadzor klicev v aplikaciji z enotnimi dnevniki klicev in integriranimi stiki.

Outlook integracija

Integracija računalniško podprte telefonije v MS Outlook.

Posredovalno mesto

Namenska CTI aplikacija, ki telefonistom in receptorjem olajšuje delo s klici. Aplikacija omogoča sprejem in obdelavo klicev, prikaz čakalne vrste ter nadzor nad zasedenostjo uporabnikov.

CRM integracija

UCSL CRM integracija je je programska oprema, ki deluje na odjemalskem računalniku. V primeru dohodnega klica lahko CRM integracija sproži aplikacijo na osebnem računalniku in ji preda informacije o kličočem.

Dispatcher

Namenska CTI aplikacija, ki zaposlenim v dispatcherskih centrih (zdravstvo/energetika/nujne službe) olajšuje delo s klici. Aplikacija omogoča popoln nadzor nad čakalno vrsto in prioritetno obdelavo nujnih klicev.

Kaj pridobite s programskim paketom UCSL?

UCSL se preprosto in učinkovito vklopi v vašo obstoječo IT infrastrukturo in deluje z vsakodnevnimi aplikacijami. Tako postanejo vaši komunikacijski procesi bolj inteligentni in intuitivni, končni rezultat pa so:

  • učinkovitejši, zadovoljnejši in produktivnejši kader,
  • večja mobilnost uslužbencev,
  • izboljšan potek dela, ki omogoči izkoriščanje poslovnih priložnosti,
  • izboljšana komunikacija s strankami in krajši odzivni časi,
  • ni zaostankov in ozkih grl,
  • ni zamujenih klicev ali fax sporočil, ni nepotrebnih preverjanj in prevezovanj.

Vse to pomeni manj stresno delovno okolje in zadovoljnejši kader, ki lahko opravi več dela znotraj zahtevanih rokov in vam omogoči konkurenčno prednost.

Namenske aplikacije

ZDRAVSTVO

neodgovorjeni klici

  • Nadzor in upravljanje neodgovorjenih klicev v zdravstvenih ustanovah.
  • Aplikacija zagotavlja preprost nadzor nad neodgovorjenimi klici in klicanje iz seznamov.
  • Za potrebe vodstva je aplikacija podprta z zmogljivim sistemom za poročanje.

PODJETJA

neodgovorjeni klici

  • Vsak neodgovorjeni klic predstavlja izgubljeno poslovno priložnost in ga je možno neposredno finančno ovrednotiti.
  • Prevzemite nadzor nad temi klici in takoj izboljšajte vaš poslovni rezultat.
  • Aplikacija je še posebej primerna za prodajna in storitvena podjetja, ki se soočajo z velikim številom strank.

UCSL za zdravstvene ustanove

Poglejte kako vam UCSL lahko pomaga v vaši zdravstveni ustanovi.

Zakaj izbrati naše izdelke

Naše storitve

Strokovne storitve

Podjetje PSE je vodilni ponudnik profesionalnih CTI rešitev in rešitev poslovnih procesov.

Nepremagljiva podpora

Pozdravili vas bodo prijazni in potrpežljivi IT strokovnjaki, ki vam bodo z veseljem pomagali pri implementaciji.

Pametna naložba

Hitra namestitev in nižji stroški zahvaljujoč višji produktivnosti.

Prilagodljivi procesi - večja produktivnost

Vodilna slovenska aplikacija poenotenih komunikacij za majhna in srednje velika podjetja.

EnglishCroatia